Páginas

Sunday, February 13, 2011


Hani [2010] - Episode 10 (Updated)


Genre : Drama , Romance
Pelakon : Nur Fathia, Ryzal Jaafar, Siti Fathiyah, Rozita Che Wan, Esma Daniel, Nurul Elfira Loy, Zarynn Min, Airis Yasmin dan Ngasrizal Ngasri.

Synopsis: 
Drama Hani mengisahkan mengenai ketabahan seorang gadis berusia 17 yang menjadi buta selepas menjalani pembedahan otak. Nur Fathia memegang watak sebagai Ummu Hani, merupakan seorang pelajar Tingkatan Lima yang periang dan cemerlang dalam akademik dan kokurikulum. Cita-cita Hani mahu jadi pensyarah. Disebabkan itu dia berazam mahu melanjutkan pelajaran hingga ke luar negara.


Irfan ( Ryzal Jaafar) pula seorang pelajar baru yang berpindah ke sekolah Hani selepas ayahnya, Dr. Adib ditugaskan ke sebuah hospital di Kuala Lumpur. Irfan menjadi seorang yang pendiam dan gemar menyepikan diri selepas kematian abangnya akibat leukimia.

Sahabat baik Hani, Aliah lakonan Siti Fathiyah dan Jalilah cuba mendampingi Irfan tetapi tidak dilayan. Hani yang mengetahui Irfan gemar membaca telah membaca novel kegemarannya bagi menarik perhatiannya.
Sikap Hani yang optimis telah membuka hati Irfan. Daripada seorang yg dingin dia menjadi lebih bersemangat. Lama-kelamaan hubungan dua pelajar ini makin rapat dan Hani dalam diam-diam menyedari yang dia menyimpan perasaan terhadap anak doktor ini.Hehe..tgk je la..

 Siti Fathia Abdul Latif sebagai Ummu Hani


Download here: Hani - Episod 10.rm

Wanna say thanks? (Click!)

No comments:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...